Blogger tarafından desteklenmektedir.

25 Şubat 2014 Salı

Chosen

Seçilmiş


Yapımı: 2013 - ABD
Tür: Dram
Yönetmen: Ben Ketai
Oyuncular: Milo Ventimiglia, Brett DAVERN, Nicky Whelan, Jeff Branson, Caitlin Carmichael



Ian Mitchell bir sabah uyanır income Bir yabancının fotoğrafının oldugu gizemli Bir kutu Bulur ettik kapısının önünde Içinde DOLU BİR silah ettik avukat İyi Bir baba, es ettik. Fotoğraftaki yabanciyi ÜÇ Gün Içinde Öldürmek zorundadır. Eger adamı öldürmezse rehin Alınan bilgiye kızı Ile kendisi öldürülecektir. Aklı karışan Ian Siradan Bir adamken ailesini korumak for ona Seyi artmış riske edebilecek Bir suikastçiye dönüşür hisseden çaresiz ettik.

Ben diziden Hiç keyif almadım Eklendi çok SIKICI Geldi Wrongly bölümlerin Süreleri Kısa oldugu for Çabuk bitti de Sonuna Kadar dayanabildim. KESİNLİKLE TAVSİYE etmiyorum.




Chosen (2013– ) on IMDb





0 yorum:

Yorum Gönder