Blogger tarafından desteklenmektedir.

26 Mart 2017 Pazar

Ben-Hur

Ben-Hur


Yapımı : 2016 - ABD
Tür : Dram, Macera, Tarih, Aksiyon
Süre: 123 Dak.
Yönetmen : Timur Bekmambetov
Oyuncular : Jack Huston, Morgan Freeman, Toby Kebbell, Rodrigo Santoro, Nazanin Boniadi, Haluk Bilginer




Ben-Hur Yahudi varlıklı bir prens, aristokrat, tüccardır. Üvey kardeşi Romalı Messala ise görüşmedikleri yıllar boyunca yüksek kademeli bir Roma hakimi olmuştur. Kudüs’ten uzak kaldığı uzun yıllardan sonra buraya dönen Messala, artık Roma ordusunun komutanı olmuştur. Yahudilerin özgürlüğü için canı pahasına mücadele eden Ben-Hur’dan, çocukluk arkadaşı Messala tarafından, Romalıları eleştiren yahudileri teşhis etmesi istenir ancak Ben-Hur kabul etmez. Messela onu kürek mahkumu olarak sürgüne gönderir. Bunun üzerine arkadaşı Zengin hayatına veda eden prens bu olay üzerine intikam yemini edecektir. Bu andan sonra hayatı büyük bir maceranın içinde kaybolur.
1959 yılından uyarlama bu film belki ilk defa izlense güzel gelebilirdi ama önceki filmi izleyince hem çok farklı hemde çok zayıf kalıyor. Bir kere bilgisayarla yapıldığı hissini kesinlikle anlıyorsunuz. Yine de vaktiniz varsa izlenebilecek kalitede bir film. Filmde bizden birini görüncede insanın hoşuna gidiyor. İzlenebilir bir film tavsiye ederim.
Film Lew Wallace'in 1880 yazımı Ben-Hur: A Tale of the Christ kitabından yeniden uyarlandı.  100.000.000 $ bütçeli film ABD'de ilk haftasında 11.203.815 $ hasılat elde etti. 





Ben-Hur (2016) on IMDb








0 yorum:

Yorum Gönder