Blogger tarafından desteklenmektedir.

17 Mayıs 2021 Pazartesi

Set It Up

 Set It Up - Patronlara Tuzak


Yapımı : 2018 - ABD
Tür : Komedi, Romantik
Süre: 105 Dak.
Yönetmen : Claire Scanlon
Oyuncular : Zoey Deutch, Glen Powell, Lucy Liu, Taye Diggs


New York’ta çalışan iki genç asistan patronlarının tam anlamıyla hayatını kurtarmaktadır. Çokça çalışıp patronlarının tüm işlerini yapan asistanlar oldukça az kazanmakta ve kendilerine ayıracak çok az zamanları kalmaktadır. Ve bu duruma bir son vermek isterler. İkili çözüm olarak ikisini tanıştırmayı ve aralarında duygusal bir bağ oluşturmayı planlar. Türlü oyunlarla patronlarını bir araya getirmeye çalışan asistanlar sonunda amaçlarına ulaşır ve ikisinin sevgili olmasını sağlar. Bu süreç asistanların da birbirini daha iyi tanımasına sağlayacaktır. Film bir netflix filmi. Film 10.200.000$ bütçeli.
Film birden fazla benzer filmden karma bir senaryo oluşturularak yapılmış gibi. Dolayısıyla filmde olacakları biliyormuş gibi hissediyorsunuz ama film kesinlikle eğlenceli ve yeterli. Esas oğlan ve esas kız iyi oynamışlar ancak yardımcı roldekiler pek başarılı diyemeyeceğim. Ben Lucy'yi pek başarılı bulamıyorum kadının yüz hatları sanki mimik yapmasını engelliyormuş hep aynı bakış varmış gibi hissetiriyor. Rolünde hakkını veremediklerini düşünüyorum patronların. bir The Devil Wears Prada filmindeki Meryl Streep'in yarısı kadar bile oynasalar film bence uçardı. Ama bu haliyle de kesinlikle tavsiye ederim. Bu arada ben Şeytan Marka Giyer'i siteye atmamışım böylece farkettim.



Set It Up (2018) on IMDb









0 yorum:

Yorum Gönder