Blogger tarafından desteklenmektedir.

20 Kasım 2016 Pazar

Benim Adım Feridun

Benim Adım Feridun


Yapımı : 2016 - Türkiye
Tür : Komedi
Süre : 111 dk.
Yönetmen : Çağan Irmak
Oyuncular : Halil Sezai Paracıkoğlu, Büşra Pekin, Özge Borak, Tarık Pabuççuoğlu, Suzan Aksoy




Kendini uzun süreli ,kazanılmış bir ilişkinin rahatlığına bırakmış olan Ersan (Halil Sezai Paracıkoğlu), sevgilisi Ayla (Özge Borak) tarafından terkedilir. Birkaç haftalık geri kazanma çabası sonuç vermeyince bu ayrılığı kabullenmeye ve yeni bir başlangıca ihtiyacı olduğunu düşünür. Erdek’teki çocukluk evine gider, orada da aradığı huzuru bulamayan Ersan çareyi uzun süredir gitmediği Erdek sahiline gitmekte bulur. Sahile yakın bir düğün salonundan gelen sesler dikkatini çeker ve bir şeyler içip çıkarım düşüncesiyle girdiği düğündeki damadın babası onu yıllar önce küsüp Almanya’ya yerleşen kardeşinin oğlu Feridun sanır. Hayatındaki tualde ayrılık acısının resminin çizildiğini sanan Ersan, kendi mutluluğunu düğünde bulacaktır. Hoşuna giden bu oyunu kısa tutup ilk fırsatta kaçarım sanırken karşısında damadın kuzeni Hayal’i (Büşra Pekin) görmesiyle yeni kimliği ile yaşayacağı çılgın bir gecenin tam ortasında bulur kendini. Geceyle birlikte ilginç olaylar art arda onu beklemektedir.
Çağan Irmak adına yakışmayan bir film olmuş. Ne senaryo ne de oyunculuklar olayı kotaramamış. Çağan Irmak için girdiğimiz filmden beklentinin yanına bile yaklaşamayan bir film olmuş, Allahtan filmin türüne bakarak girmemişim bu filmin neresi komedi demek zorunda kalırdım sanırım. Öyle basit alelade bir film olmuş. Bu arada şivede olmamış içine etmiş iyice. Allah için bi rolünü en güzel yapan Sezo vardı hakkını yemiyim. 




Benim Adim Feridun (2016) on IMDb





0 yorum:

Yorum Gönder